fbpx
blog

Nu mai e loc de „maculatură” – interviu Lavinia Iancu pentru IQads

Recent, Lavinia Iancu, fondatoare SUSTENOBIL PR/ODUCTION și ReFEEL Solutions, Inc., și cadru didactic asociat la Academia de Studii Economice, a acordat un interviu pentru IQads, unul dintre cele mai importante website-uri dedicate industriei de marcom din România. Aflați din el informații interesante despre trecutul, prezentul, și mai ales viitorul sustenabil al marcom-ului: IQads: Cum a arătat pentru …

blog

Comunicarea de Brand in vreme de criză

Comunicarea de Brand în vreme de Criză E război și un val emoțional puternic împinge oamenii să reacționeze. Ar trebui brandurile să se implice? Răspunsul este depinde. Comunicarea de criză e o speță distinctă și are regulile ei. În ultima vreme, oamenii apreciază implicarea socială a brandurilor și e firesc să fie așa. Însă a …

blog

IN-HOUSE BLOG. Tehnici de redactare în social media

Tehnici de redactare pentru social media În retorică, există 3 elemente care fac un mesaj persuasiv:  Ethos, pathos și logos.Ethos: Cine spune (ce autoritate are emițătorul)Pathos: Cum spune (maniera în care o spune)Logos: Ce spune (ce cuvinte folosește) Pare ușor să scrii, când citești acest text. Dar NU e! Am sistematizat câteva sfaturi de bună scriere legate de …

blog

SUSTENOBIL 2021

2021 in review 2021 has been about consolidating business and contributing to promoting sustainability. Since 2018, SUSTENOBIL PR/ODUCTION supports innovative and sustainable initiatives in the creative and cultural industries, by providing communication services, facilitating access to education and training programmes and sheltering audio-video production. BRAND STRATEGY We bring our B2B and B2C expertise acquired in …