Ce înseamnă Campania 360° și 365?

În jargonul de marketing, acestea sunt 2 expresii uzitate.

Campania 360° înseamnă o campanie de comunicare integrată, cu un concept unitar, declinată pe toate canalele de comunicare relevante:

  • TV
  • radio
  • print
  • OOH (Out Of Home) advertising
  • online
  • BTL etc, astfel încât un potențial consumator să fie „înconjurat” de mesajul campaniei tale oriunde merge.

Ce este campania 360°?

Campania 360° „atinge” astfel un public cât mai divers. Poate promovezi un brand care se adresează mai multor categorii de public. Tinerii nu se uită la fel de mult la TV și lor trebuie să li te adresezi pe online, de pildă, în timp ce un public mai în vârstă se poate uita mai des la TV.

Ce este campania 365?

365, în schimb, se referă la frecvența comunicării, adică un brand trebuie să comunice 365 zile pe an.

Nicio zi fără brandul tău! 😊

Desigur, dacă ai ceva relevant de comunicat.

IN-HOUSE blog este un demers de educare în comunicare susținut de SUSTENOBIL PR/ODUCTION.

Citește din seria IN-HOUSE Blog:

De ce nu vinzi

Ce este un brand