Topica, punctuația și maniera de redactare sunt extrem de importante. Ele pot compromite un text, oricât de interesant ar putea fi conținutul.
Folosește diacritice în redactarea textelor. Acestea ajută la lizibilitate, elimină posibililele confuzii și conferă textului un aspect îngrijit, care denotă profesionalism.
Fiecărui paragraf îi corespunde o idee. Păstrează logica ideilor și în maniera de redactare. Odată ce ai terminat de exprimat o idee, asigură-te că ai oferit detaliile complete pentru ca cititorul să înțeleagă tot contextul, pentru a nu reveni ulterior cu explicații.
Reluarea unor detalii pe parcursul textului creează confuzie, așa că grupează informațiile în funcție de ce dorești să exprimi, pentru a nu fi redundant.
Folosește tehnici care să te ajute să transmiți mesajul mai bine.
Pentru că textul are limitările sale, poți apela la câteva elemente care să te ajute în transmiterea mesajului pe care-l dorești.
De pildă, poți folosi „180°” în loc de „180 grade”, simboluri pentru monede precum „$” sau „€”. În felul acesta exprimi mai mult cu mai puțin. Asigură-te totuși că oamenii înțeleg acele simboluri!
În copywriting (și nu „copyrighting”) e indicat să folosești nominativul, toate formele derivate, de tipul genitivelor, fac textul mai greu de înțeles