fbpx

Un angajat petrece la serviciu, în medie, 160 de ore într-o lună, ceea ce înseamnă 1.920 de ore într-un an, adică aproximativ 76.800 de ore într-o viață de om, însemnând aproximativ 9 ani de muncă neîntreruptă.

Paradoxul angajaților este că, deși petrec atât de mult timp la job, ajungând chiar să își definească identitatea personală prin munca pe care o fac, aceștia nu pot vorbi despre munca lor în afara serviciului din motive de confidențialitate.

Astfel, nu întâmplător, de 1 MAI muncitoresc, Lavinia Iancu, Social Media Manager, a lansat pagina de Facebook „Glume de Intranet”, care dă din casă inside jokes și insight-uri din industria de comunicare, sub forma unor statusuri scurte, care să nu supere pe nimeni. Dimpotrivă!

Căci, cum ar spune Ludwig Wittgenstein, dacă ar lucra în industria de comunicare, „despre ce nu se poate vorbi, trebuie să se glumească”.

„Proiectul „Glume de Intranet” a apărut din ideile random care-mi veneau când eram la muncă, din conversațiile care-mi treceau pe la urechi, în agenție, la client, pe stradă, în metrou. Am început să le postez pe Facebook-ul meu personal, unde aveam deja o comunitate de oameni de comunicare, care a reacționat pozitiv la ele. Ușor-ușor am început să le găsesc un fir roșu și să le grupez pe topicuri și departamente (PR, Account, DTP, BTL, Socia Media, Marketing etc). Le-am botezat „Glume de Intranet” și le-am înnobilat cu un #hashtag, iar de curând le-am creat și o pagină. Glumele de Intranet sunt o expresie a faptului că îmi iubesc munca, îmi plac calambururile și bancurile seci, așa că de ce nu aș combina munca cu plăcerea?! Meseria mea e să transmit un vibe bun utilizatorilor de rețele sociale, sunt Social Media Manager și blogger.”

Lavinia Iancu

Așadar, iată câteva dintre „Glumele de Intranet”, care vă așteaptă de aici înainte pe pagina de Facebook cu același nume: