You Are Reading
USE-CASE: închiriere apartament
0
blog

USE-CASE: închiriere apartament

Cât ar trebui să investesc în online? USE-CASE: închiriere apartament

USE-CASE: Mi-am închiriat apartamentul. 

Pentru că de fiecare dată primesc întrebarea „cât ar trebui să investesc ca să vând”, m-am hotărât să continui seria „IN-HOUSE BLOG” cu un case-study personal. 

Mi-am închiriat apartamentul.

USE-CASE: închiriere apartament

Hai să luăm cei 4P: 

Produs: apartament renovat, mobilat, cu poziție bună, la 2 minute de metrou, în cartier bine conectat
Preț: peste media chiriilor din zonă, cu contract de închiriere (important pentru străini)
Promovare: imobiliare.ro, 15 zile cu promovare gold, fotografii faine
Distribuție: N/A

Rezultate:
1037 – potenţiali cumpărători au vizualizat anunţul tău (>300 dintr-un grup de expați)
21 – persoane au văzut numărul tău de telefon
12 – apeluri de la agenți imobiliari
3 – mesaje de la potențiali chiriași
3 – vizionări programate
2 – vizionări efectuate (1 direct de la cumpărător, 1 cu agent imobiliar)
1 – închiriere făcută de agentul imobiliar care m-a însoțit la vizionare către un cetățean străin care a văzut apartamentul în fotografii

Altfel spus, rata de conversie este 0.1%.

Cum vinzi? 

Ai un produs bun, un anunț de promovare relevant, plasezi anunțul de promovare acolo unde cumpărătorul e mai aproape să încheie tranzacția, investești un buget de promovare, ai așteptări realiste cu privire la rezultate. Și, last but not least, alegi timing-ul potrivit. – Lavinia Iancu, CEO & Founder SUSTENOBIL PR/ODUCTION și ReFEEL App.

IN-HOUSE BLOG e un demers de educare în comunicare susținut de SUSTENOBIL PR/ODUCTION.

Citește din seria IN-HOUSE BLOG și:

Ce este un brand?

Ce înseamnă Campania 360 și 365?

Cum alegi agenția cu care să lucrezi?

De ce nu vinzi?

Dacă ți-a plăcut ce ai citit, contactează-ne pentru a lucra împreună: https://sustenobil.ro/contact/

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *